Ajutine personalijuht
Vajad ajutiselt professionaalset personalijuhti, kas lahkunud töötaja asendamiseks uue leidmiseni või muutuste perioodil või vajad teistsugust lähenemist?
Külalisjuhtimine või ajutine – ehk mobiilne juhtimine või inglise keeles „interim management“ (heal lapsel mitu nime :) ) on uudne ja paindlik juhtimisvorm, mis võimaldab ettevõttesse tuua külalisjuhi või ajutise juhi inimestega seotud teemade lahendamiseks. Ajutise personalijuhi tööperiood on üldiselt sõltuvalt ettevõtte vajadusest 1-6 kuud. Täpsemalt saad ajutise juhtimise kohta lugeda siit.
Külalis personalijuht saab ettevõttele väärtust luua projektidega nagu näiteks:
lmillele järgnevad arendusprojektiga seotud järelnõustamised kokkulepitud aja jooksul.
Ühtlasi võib ajutine personalijuht asendada osalise või täiskoormusega puuduvat töötajat kuni uue töötaja leidmiseni.
Sellise lahenduse eelis on personalijuhi kogemus erinevatest ettevõtetest, oskus kiiresti sisse elada ja kokkulepitud selged eesmärgid. Nii saavad tööd tehtud ja inimesed on hoitud ning Sina rohekm aega, et tegeleda muude juhtimise küsimustega.