Personalijuhtimise audit
Viime läbi erineva fookusega personalijuhtimise auditeid. Aitame leida vastuseid küsimustele nagu: Kas personalitöö vastab seaduste nõuetele? Kuidas töötajate tulemuslikkust tõsta? Millist töötaja kogemust tööandjana loote? Kuidas vähendada töötajate lahkumist? Kuidas meelitada ettevõttesse sobivaid töötajaid? Kuidas inimeste motivatsiooni ja/või pühendumust tõsta?
Audit sisaldab olemasolevate dokumentidega ja praktikate tutvumist, (anonüümseid) vestlusi võtmeisikutega, ettevõtte strateegia ja eesmärkidega tutvumist. Audit annab Sulle ülevaate kokkulepitud valdkonnast ja 2-5 praktilist soovitust, mida ja kuidas loetletud või teisi personali valdkonna küsimusi lahendada. Vajadusel aitame soovitatud tegevused ellu viia.
Audit võib hõlmata ühte või kõiki personalitöö valdkondi:
Töösuhted (lepingud, ametijuhendid, töötervishoid, töökeskkond)
Värbamine (planeerimine, parima leidmine, kodustamine)
Tulemusjuhtimine (eesmärkide seadmine, töötajate toetamine nende õnnestumisel, tagasisidestamine)
Töötajakogemus (ligimeelitamine, värbamine, kodustamine, hoidmine erinevatel karjääri etappidel, arendamine, välja juhatamine)
Arendamine (tööks vajalik koolitus, arenguprogrammid, järelkasv, kompetentsimudelid)
Tasustamine (tasu süsteemid/mudelid, tulemustasu, mitterahaline motiveerimine, võrdlus turuga)
Organisatsioonikultuur (tagasiside küsitlused/ uuringud, juhtide kasvatamine ja arendamine, juhtimispõhimõtted, väärtused, sisekommunikatsioon, tööandja maine)