Ajutine personalijuht

Vajad ajutiselt professionaalset personalijuhti, kas lahkunud töötaja asendamiseks uue leidmiseni või muutuste perioodil või vajad teistsugust lähenemist?

Külalisjuhtimine või ajutine – ehk mobiilne juhtimine või inglise keeles „interim management“ (heal lapsel mitu nime :) ) on uudne ja paindlik juhtimisvorm, mis võimaldab ettevõttevõttesse tuua külalisjuhi või ajutise juhi (üldiselt on tööperiood 1-6 kuud, sõltuvalt konkreetsest olukorrast ja vajadusest), kes:

  • täidab kõiki personalijuhi rolle ning toob ettevõttesse oma ala parimad teadmised ja praktikad
  • toob organisatsiooni uusi ideid ja nö värsket vaatenurka
  • aitab inimeste juhtimise vallas suuremate või keerulisemate muudatuste perioodil või juhib muudatusi
  • asendab kiiresti puuduvat töötajat (näiteks lapsehoolduspuhkuse puhul) uue personalijuhi leidmiseni
  • võimaldab hoida kokku püsikuludelt, sest külalisjuht tuleb valdkonna eksperdina ettevõttesse kindla projekti ellu viimiseks ning täpselt määratletud ajaperioodiks

lahfg

Sellise lahenduse eelis on personalijuhi kogemus erinevatest ettevõtetest, oskus kiiresti sisse elada ja kokkulepitud selged eesmärgid. Nii saavad tööd tehtud ja inimesed on hoitud ning Sina rohekm aega, et tegeleda muude juhtimise küsimustega.

Küsi pakkumist