Personalijuhtimise audit
Viime läbi erineva fookusega personalijuhtimise auditeid. Aitame leida vastuseid küsimustele nagu: Kas personalitöö vastab seaduste nõuetele? Kuidas töötajate tulemuslikkust tõsta? Millist töötaja kogemust tööandjana loote? Kuidas vähendada töötajate lahkumist? Kuidas meelitada ettevõttesse sobivaid töötajaid? Kuidas inimeste motivatsiooni ja/või pühendumust tõsta?
Audit sisaldab olemasolevate dokumentidega ja praktikate tutvumist, (anonüümseid) vestlusi võtmeisikutega, ettevõtte strateegia ja eesmärkidega tutvumist. Audit annab Sulle ülevaate kokkulepitud valdkonnast ja 2-5 praktilist soovitust, mida ja kuidas loetletud või teisi personali valdkonna küsimusi lahendada. Vajadusel aitame soovitatud tegevused ellu viia.
Audit võib hõlmata ühte või kõiki personalitöö valdkondi: